Voortaan hebben BMW-klanten vooraf en in één oogopslag inzicht in de kosten van het onderhoud van hun auto dankzij BMW Value Service. BMW Group Nederland wil met het all-in onderhoud pakketprijzen nog meer de focus op klanttevredenheid leggen.

Via de website Bmw.nl/valueservice kunnen klanten door het invoeren van het kenteken de pakketprijzen voor onderhoud van hun model en type online bekijken. De klant ziet bovendien welke werkzaamheden en welke OE-onderdelen deel uitmaken van het pakket, inclusief arbeidsloon en BTW. Tevens kan er ook online een afspraak voor het onderhoud ingepland worden.

BMW Value Service is beschikbaar voor de BMW 1 Serie (E81/E87), 3 Serie (E90/E91) en 5 Serie (E60/E61) van 2003 tot en met 2007. De onderhoudspakketten zijn gebaseerd op BMW Condition Based Service. Dit systeem zorgt ervoor dat de auto via meldingen in het dashboard zelf gericht om onderhoud vraagt, wanneer dat nodig is. Er geldt ook twee jaar fabrieksgarantie op de nieuwe onderdelen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
9 april 2025
Bovemij Group weet verlies te verkleinen
Meest bekeken berichten
Recente reacties