Lease Service Partner (LSP) is hard op weg de doelstelling voor dit jaar om 50-70 autobedrijven te hebben aangesloten op hun platform, te realiseren. Deze week werd al de veertigste deelnemer verwelkomd.

Van de veertig eerste deelnemers, die ook een mooie landelijke spreiding vertonen, zijn er inmiddels acht al volgens de Qualified Premium normering gecertificeerd. Door het succes en de animo van potentiële deelnemers, heeft directeur Denis van Altena de groeidoelstelling inmiddels naar boven bijgesteld.

Honderd deelnemers eind van dit jaar is nu de streep die is getrokken. “Via onze website, de ondersteunende grossiers en ‘gewoon’ de mail, komen meer en meer aanvragen binnen. We gaan die 100 halen, daar ben ik van overtuigd. Dat is belangrijk, omdat we op die manier leasemaatschappijen ook een echt landelijk dekkend netwerk kunnen bieden”, stelt Van Altena.

Selfscan

De LSP-website is operationeel en bevat een unieke selfscan waarmee autobedrijven die een aansluiting overwegen, kunnen toetsen of de LSP-formule iets voor hen kan betekenen. Van Altena: “Verder zijn we druk met het bouwen van ons persoonlijk bedrijven portaal. Dan zal de zichtbaarheid en vindbaarheid van de deelnemers worden vergroot richting de zakelijke markt.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties